DAGENS RIDPASS 6/8

Idag red jag Pitchi och Fantasie på fältet/banan.
Fantasie var jättefin idag, men lite stark i galoppen. Det var en gång i traven hon hade perfekt takt, tempo och hade schwung. Om hon går så på dressyrtävlingar kommer vi få jättehög procent! Vem vet, kanske det döljer sig en dressyrstjärna bakom hoppbegåvningen? Ja, det gör det! Hon ska bli min fälttävlanshäst.
Pitchi var fin. Lite hård i handen. Red sv. fälttävlansprogramm för lätt klass 2007 till Boxholms fälttävlanstävling den 14/8. Vi fick inte riktigt in känslan men dom andra sa att det såg bra ut. Bara att träna på, hon hade bra energi.

Jag lägger upp bilder på mig och Annie tillsammans, sen bilder på bara mig och Pitchi/Fantasie. Annie lägger upp bilder på henne och Fantasie/Pitchi någon annan dag.

Fantasie:

















Pitchi:







Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0