ÄNTLIGEN HELG!

Nu var första skolveckan över och det är skönt, då behöver man inte slösa på massor med timmar att sitta och inte göra någonting utan vara i stallet och göra vettiga saker!
När jag kom hem gjorde Adrian och jag plättar, sen red jag Niktia på banan och hon var jättefin. Gjorde volter, snett igenom, serpentiner och galopperade mycket. Efter det red jag Pitchi, lite dressyr på banan. Hon var säkert lite trött för jag fick skjuta på ordentligt med sätet. Hon tog emot bettet bra och idag kändes min ridning bra så jag är nöjd.
Jag pysslade också i stallet, smörjde, borstade och bara gick runt lite.

Haha, huvan du la upp Annie, den var ju frän. Älskar färgen, skulle väl vara snyggt på Pitchi? Eller Missy? Får se om jag handlar en sån ;)





Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0