UTERITT MED AMINA

Red ut med Amina alldeles nyss. Det gick bra, Pitchi var pigg och hade på gasen kan man säga. Hon trampade på fint och hade en jättefin form emellanåt och jag tänkte på en rak, liksidig hand. Hon blev lite stark ibland, särskilt när hon red efter Fantasie när vi galopperade. Men det går ju såklart.
Hon kändes fin så jag är nöjd. När vi red hemåt var jag jättetrött och rättare sagt nästan sov på Pitchi, höh.

Nu vill jag träna dressyr! Är verkligen dressyrsugen nu. Det har mest varit hoppning nu den här vintern och fälttävlanstävling i Mantorp är om typ 1 ½ vecka så nu gäller det att slipa dressyrn om vi ska ha en chans.
Dressyr in my heart <3



Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0