TÄVLING IMORGON

Har precis varit ute i stallet. Gav hästarna hö och fixade allt i stallet (mocka, hö, vatten osv). Kände för att städa sadelkammaren så gjorde det med. Tog bort lite vintergrejer eftersom det tar sån himla plats. Det fanns inte tillräckligt med hängare innan, men nu när jag tog bort lite kläder är det massor över, haha!

Eftersom det är tävling imorgon så ska jag nog vara ute i stallet mest idag. Var tvungen att gå in nu för jag skulle kolla hästnummer och sånt där. Så då tänkte jag att jag kunde passa på att blogga. Jag var inne på datorn förut men då kom jag inte på något att skriva om.

Men idag ska jag:
* Rida
* Smörja
* Schamponera
* Gå promenad
* Fixa transporten
* Packa lite

Ja, det var väl det viktigaste jag ska göra idag. Får se om jag hinner bortsa unghästarna. Tiden rinner iväg när man väl har börjat vara ute i stallet. Vips, så är det kväll! Men uppdaterar mer senare när jag är klar med allt jag ska göra.
Hej så länge :)

Bilder från när jag gav hästarna hö ..





Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0