STUGAN OCH TITO

Idag har jag varit i stugan med familjen och så kom mormor och morfar upp. Farfar också då (det är han som sköter allt där så det ser bra ut). Åkte upp vid tio elva och kom hem lite efter tre. Anton och pappa har sågat ner ett träd och mamma har stått vid en maskin och klyvit ved. Haha jag skulle också hjälpa till men jag var lite överallt. Låg på gräsmattan och lyssnade på musik, gick och kolla lite vid skogen, tog kort och så åkte vi bil i min hästhage, farfar har gjort den så att jag kan ha hästen på sommrarna när jag rider dit över dagen. Men nu är den lite uppkörd kan man säga... xD
Vi grillade också korv i det fina vädret. Sen när vi var färdiga så åkte vi upp till Tito. Det är en liten shettis hingst, på kanske tjugo år nu? Dom som har honom håller ju på med travhästar. När jag var mindre och hade börjat på ridskola så red jag Tito också ibland. Eller på sommrana när vi bodde i stugan så hade vi honom där. Han var ju lixom hingst och trodde att han skulle få bestämma hela tiden... som han gjorde också. Haha, men om vi red så kunde bara han vända om, så han var ju inte direkt den snällaste, men bäst ändå! Han var iallafall värsta liten när vi hälsade på honom idag, eller det är väl jag som växt en hel del.  

Tito idag!
 


Tito 2004, jag var ganska sur på bilderna, men det var för att min bror skulle få rida Tito efter mig och att han skulle få leda Tito längre än mig, haha!





Han är så gullig! <3


Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0