SOMMARVÄDER

Åkte upp till stallet innan tio idag. Mamma mocka och fixa stallet och jag borsta lite på Pricken i hagen och tog lite kort. Gick lite med Pricken också. Gjorde inte så mycket där idag men var i stallet i mer än en timma ;p
När jag kom hem så gick jag ut i solen. Har tillbringat min dag i det härliga sommarvädret, legat och solat, skrivit lite svenska, träffat Ida, käkat glass, fixat blommor, har alltså bara gjort saket ute. Sista dagen på lovet och lovet har varit underbart, vilken tur man haft med vädret! :D "Gilla"
Men snart ska jag sova och imorgon är det skolan som gäller...



Haha, läcker bild! Jag står och babblar på...



HAHA! Roligt på väg hem.


Några fula bilder från idag, men det är ju iallafall trevligt med bilder. Jag är inte lika blekfis som jag är på bilderna har fått färg idag av den underbara solan :D <3   Klockan är snart halv tolv så jag måsta sova känner jag!!


Kommentarer
Postat av: sara

fina bilder :)

2011-04-29 @ 15:42:39
URL: http://sarablomstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0