SKVALLERBLOGGAR

Själv skulle jag nog aldrig ha orken till att driva en skvallerblogg och faktiskt så kan folk bli ledsna om man skriver alldeles för dumma saker. Jag har bara kollat två stycken skvallerbloggar och den ens gillade jag inte ett dugg. Dels så skrev hon nästan bara om en tjej och skrev fakiskt rent ut sagt dumma saker. På hennes "om mig" så står det "här tar vi i med hårdhandskarna!" Njaa, någonstans finns del väl en gräns? Hittade nästan ingenting positivt med den: http://rsskvaller.blogspot.com/ Och så har hon inte uppdaterat sen den 16 April.

Sen har vi http://ponnysaninng.blogspot.com/  som jag faktiskt ger tummen upp för! Hon har en gräns från när det är dumt skvaller och helt okej skvaller, alltså så sårar hon inte folk. Hon gör roliga inlägg och uppdaterar ganska ofta (även fast jag kollar bloggen med jämna mellanrum). Så jag hissar ponnysanning och dissar rsskvaller.




Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0