RESLUTAT FRÅN HOPPNING

LB individuell: Gick jättebra! Vi fick mjuka och fina språng, men petade 7an .. Kom lite fort och kunde tagit ut svängen liiite mer, då hade vi nog klarat det. Men är jättenöjd med henne för hon hoppade så bra. Kom inte fel någonting!
LB laghopping: Framridning och framhoppning gick bra, men inne på banan så gick det jättedåligt. Vi fick bra srpång fram till 5an som var en kombination då vi kom i otakt och rev båda. Sen på 6an gick hon åt sidan och när jag testade igen så stannade hon. Det var nog för hon var trött, skulle bara tagit en klass. Var arg efteråt eftersom det var mitt fel att vi inte kom till omhoppning, så dom andra var säkert lite besvikna på mig. Pitchi var trött efter att ha gått fälttävlan igår och hoppning idag.

Är också heltrött på hoppning så nu ända fram tills nästan tävling vilket jag tror är en fälttävlan i Kinda så ska jag bara mysrida, rida dressyr och så. Kanske hoppa lite, vilket jag måste förmodligen. Men jag kommer rida i hoppsadeln ofta. Känner ingen lust eller något taggad eller pepp på det, så då blir det typ "jag kan ju ändå skita i det." Så ska ligga lågt med det och bli lite sugen, både Pitchi och jag, på att hoppa.













Daniella


Kommentarer
Postat av: lisah;)

Dani!!!! Du har inte förstört nått!!!!! Man har dagar då det inte känns bra och man är inte på topp gämt!!!! Ni är jätte bra men man har sina dåliga dagar, hästar är sånna och framför allt människor är sånna! Så du ska inte känna att du har förstört för laget. Jag och Elin kunde ju lika gärna ha varit nolla så hade vi ju fått rida omhoppning. Det är minst lika mycket vårat fel isånnafall som ditt ifall du känner att du har förstört!

Ni är jätte duktiga men man kan inte vara bäst gämt, jag vet det, så kom ihåg det!!!!!!



kraaamis lisis :)

2011-04-26 @ 17:44:39
URL: http://weestriiin.blogg.se/
Postat av: Linn

SV: Nej tyvärr fick jag inga :( Du hoppade fram när Hanna hoppade banan så direkt efter Hanna hade hoppat banan så sprang jag ut för att förhoppningsvis hinna fota dig. Men då hade du redan hoppat fram "/ Vi tar det en annan gång! :)

2011-04-26 @ 20:17:15
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0