REKOMENDERA OLIKA BLOGGAR? ELLER ER EGEN?

Nu är det så att jag har ju lite bloggar jag kollar på varje dag, kanske runt 10 st men jag vill läsa mer fina bloggar! Ibland så kan det va att bara 6 stycken av dom bloggar jag läser inte har uppdaterat och då skulle det vara kul att läsa någon ny och inressant blogg :)
Så, har ni några förslag på bra bloggar? Eller varför inte er egen? Gärna hästbloggar, men jag gillar "vardagsbloggar" också  :)

Så kommentera någon blogg ni tycker är bra. Ni kan kommentera er egna också!



Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson

Heejjj, vilken sööt blogg har ni;) och jätte fina bilder och mycket mera...

Kan inte ni ladda upp om erat liv när ni prov red hästarna?=))

2011-04-09 @ 13:18:06
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0