PRAO I EN VECKA

Gött att slippa skolan, eller skolan missar ju jag inte precis. Har prao på Bråstorpskolan, i 4b. Tycker faktiskt det är kul, får rätta läxor, hjälpa barnen när dom behöver hjälp och så vara med på deras lekar på rasterna. Barnen känner mig ganska bra nu! Haha, man har redan fått smeknamn, och massa mer, dom fråga om jag var ihopp med någon, "är du ihop med någon? -nej, singel. -okej men asså jag är ledig". Hehe men vi är ju inte helt seriösa. När jag skulle hem så fick jag sällskap av några snälla barn, och sen två pojkar som har proat på MAXI.
.Gillar mina tider när jag slutar, innan tre varje dag och ett någon dag (Y)
Men idag är det SOMMAR eller om man känner på vämen. Jag ä en person som fryser väldigt mycket och nu ligger jag på baksidan i solen med bh och kortbyxor :o JAG FRYSER INTE!! Det är varmt :D
Vet inte när jag ska till stallet idag men min bror hhar fyllt så släkten kommer idag! ;D

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0