PÅSK I STUGAN

Idag har jag typ bara varit i stugan. En del av släkten var där och vi käkade påskmat tror jag det var! Sen har vi bara chillat och slappat. Lekt med vatten, fotat, åkt moppe, fiddy och ja lite mer. Fick påskägg och pengar också ;) Vi åkte upp till Tito och hälsa på honom igen, lika gullig idag. När jag åkte fiddy så gick inte det så bra... Eller jag satt på fiddyn i inte ens en minut. Jag gasa och släppte kopplingen och vilket tryck det var i den. JAG STEGRA OCH DET VAR INGET FJUTIT :O Wow, stegra typ 10, 15 meter och sen hoppa jag av direkt, haha! Farliga saker...
Senare blir det nog att träffa Emma uppe i hennes stuga (Y) Mina föräldrar är där nu och fikar men Emma är i stallet just nu.
Har inte så mycket att skriva om så här kommer det lite bilder istället!










Det får räcka med bilder! Nu ska jag packa och åka till Emma och sova över där :D

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0