MIN DAG LITE SNABBT

Jag har ju prao på bråstorpskolan, skulle jag kunna bli en lärare? NEJ!! Man tror ju att alla barnen är så snälla och att "skitsnack" och sånt inte finns.  Men jag är ju i fjärde klassare men det räcker. Har ju inte tråkat sönder eller något, men vissa är så taskiga och dryga, mobbningen börjar redan i denna ålder... Men det är ju roligt annars och det finns många barn som är snälla och trevliga. Det roligaste idag var muskien, sen snacka vi med skolsyster om bakterier och "motion och hälsa". Idotten var bara jobbig för dom skrek så mycket och de flesta fuskade xD
När jag kom hem så satt jag vid datorn en stund, sen damsög jag mitt rum och resten av övervåningen :o Fast gjorde det frivilligt ganska slappt faktiskt!
Vid sex åkte vi och fixa något med en bil och direkt när vi kom hem så gick jag ut och sprang. Är förkyld men ville se om det blev bättre när jag rört på mig. Sen har jag bara duschat. 

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0