MASSA BILDER IDAG!

Det gillar vi, massa nya bilder. Har varit hos Daniella idag, efter att jag varit hos Pricken.
Idag var det något speciellt med Pricken, det var verkligen äkta kärlek. Han kändes verkligen trygg när han var med mig! <3
Han fick springa och visa upp sig lite snyggt i paddocken. Efter ett tag blev det jobbigt så då skulle ville han bara mysa. Vi var fortfarande i paddocken, jag kliade honom och han fällde massa hår. När han ville att jag skulle byta sida så vände han sig om. Han var jättemysig! Sen gick jag iväg och han stannade sen när jag satte mig ner så kom han. Jag lade mig i skuggan så småpratade jag med honom och han stod så snällt med huvudet ner och lyssnade och pussade på mig.
Jag gick ner och mocka medans han fick vara kvar i paddocken och han rullade sig, så skönt! Utan täcke, så nu får han gå utan täcke, han är så stolt :D
När jag varit i stallet så åkte jag till Daniella. Vi var ute i skogen, haha. Hon gick i bäcken och jag gick runt och tog kort! Det var faktiskt mysigt, även om jag trodde att jag skulle få skabb när jag gick genom grenarna... Sen satt vi på ett träd som fallt ner och snackade en ganska lång stund. Efter det gick vi in och käkade lite. Sen ut igen och fota när Åsa och Sabina red :)
Bilder kommer, men vet inte om Daniella bloggar idag för att hennes internet funkade inte.

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0