LÖSHOPPNING BILDER

Kom hem för ett tag sen, har varit hos Hanna med några andra tjejer. Tidigare idag var jag med Daniella en stund, hon skrev vad vi gjorde. Eller vi gjorde inte så jättemycket, njöt av solen och snackade (Y)
Idag löshoppade vi då. Pricken fick hoppa lite ibörjan så att han kände att han var med i matchen eller vad men säger. Så att han också fick uppmärkssamhet och blev ompysslad, hehe! Men det gick helt okej tycker jag. Eller han hoppa inte så högt, men han ser ju nästan bara på ett öga så det var en höjd som inte var ansträngande. För Prinsen gick det väl helt okej. Eller det blev kanske lite rörigt för honom han ville smita in till mitten hela tiden. Men det går nog bättre om man har planerat vart man ska stå, så att det inte blir så rörigt. Men tyckte Prinsen var duktig och han verkade tycka det var roligt, men lite läskigt ibland!








Har hållt på i över en timme med detta inlägg!! Snacka om att det går segt att ladda upp bilderna :@
Om det gått snabbare hade det blivit fler bilder.

Annie


Kommentarer
Postat av: Stephi E V I G. B L O G G. S E

Vilka söta hästar! Vad e den prickiga för ras?

2011-04-20 @ 13:18:30
URL: http://evig.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Åh så fin hest :D



sv: Åh tack! :D

Jag har en canon EOS 450D & denna bild är tagen med mitt Sigma 70-300 [+ macro] objektiv som jag är super nöjd med :D

2011-04-20 @ 14:23:02
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Emelie Carlsson

så fina bilder;D

2011-04-20 @ 15:55:02
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0