LINKÖPING

Idag har jag varit i Linköping. Var inte där så länge tur det, man tröttnar på att gå runt i solen, när det är sol så ska man ligga hemma och sola... (Y)
Men köpte två par "sommarskor" och sen en tröja. Sen var jag inne på hööks, kolla ock klämmde på några grejer jag är sugen på att köpa, mamma har lovat mig, fast ska vänta lite med det... Sen åkte vi hem eller vi tog en sväng förb henne jag tränar för, fast det var ett tag sen. Men vi kolla på hennes söta föl, vi var där för typ tre veckor sen och då skulle hennes sto föla så kolla på fölet dag. Har aldrig träffat på ett sånt socialt föl det var inte för jobbigt heller vissa ska vara på för mycket, helt underbart! Och sen visade vi henne en sak :D
Nu har jag legat en stund i solen och gjort lite svenska, duktigt! Mamma och pappa har åkte ut till golfbanan, haha! Så vet inte när vi ska till stallet, men jag ska träffa några om en stund! Men vi var i stallet på förmiddagen och pussade på Pricken. Eller vi skulle fixa en sak och så fyllde vi på med vatten till alla hästarna för dom hade drukit mycket i värmen!

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0