KYRKAN SNART

Haha, nu ska jag gå bort till kyrkan. Idag ska man va förbreda för konfirmationen! 

Men igår då, hann inte sitta vid datorn då. Efter skolan åkte jag Linnéa och Ida upp till stan. Vi gick typ på stan i tre timmar bara för att leta efter presenter till Hanna. Hittade något tillslut, men gud vad svårt det är att köpa till henne. Vi fikade på stan och hade väldigt roligt. Linnéa klippte sig också och det blev bra. Vid halv sju så skulle de andra hem och äta så jag åkte till mina kusiner och var där. Mormor och morfar var barnvakt så vi käka pizza ;s Åt väldigt mycket sött igår, så blä! Vid åtta åkte jag och Ida och mötte Linnéa vid maxi (Linnéa hade inte hittat något till Hanna). På maxi så var det riktigt kul och jag fynda lite, köpte en potatis för 0.44 kr så den blev gratis (Y) Okej vet inte vad jag ville ha en potatis till men ja ..
Sen gick vi hem till Ida och hämte hennes hund och gick till varamon. Tyvärr så kom vi lite sent till solnedgången, men annars hade det varit riktigt fint! Det var ingen snö bara sand, så jag sprang runt glad i sanden.
Sen vid tio elva så cykla jag hem, fick trevligt sällskap av Sebbe hem (Y)
Mina föräldarar var hos grannen så jag gick dit och var där till halv ett.
Så det var lite av min dag från igår.
Senare blir det stallet och ikväll ska jag till Hanna med andra tjejer.

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0