INGA BILDER..

Igår så var jag med Daniella och jag sa ju att vi skulle till stallet och ta kort. Men tyvärr så blev det inte så.. Det ösregnade och då var det ingen idé att åka till stallet och ta kort. Pappa hade tydligen varit upp hos Pricken på lunchen och fixat, för att mamma var i Ullared och han skulle med Anton på träning. Så allt var klart! Och då hade jag ju inget behov av att åka upp i ösregnet :)
Ska chilla en stund nu och sen ger jag mig av till konfirmationen. Hästfri dag idag, men får se om det kommer något mer inlägg idag.
Jag har inte haft någon superuppdatering med nya bilder eller något sånt, det är kanske lite trist nu! Men som sagt, det går inte framåt med Pricken hans öga är fortfarnade lika dåligt.. Nu ser han inget på detta öga längre..

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0