HISSAR VÄSTAR!


Jag hissar västar. Dels för att det är så sjukt snyggt och att det ser mer proffesionellt ut och för att den är tajt och man slipper dom stora ärmarna. Man kan ju rida med dom när det är lite varmare, men inte under högsommaren direkt. Det beror på hur tjock västen är. Men jag har sett att massor som har haft västar och det verkar vara ganska inne nu. Jag har en häst jag har köpt på Hööks för 279 :- som jag har använt massor och är jättesnygg. Priet var värt det. Både jag, Amina och mamma har den och jag kan säga att jag var den första i vår familj att ha den ..
Jag har också väst för att inte min säkerhetsväst ska synas bara för att den är så ful, haha!
Men hiss till västar, helt klart!

Den här västan har jag oc hjag vill gärna införskaffa fler. Högst upp nu så är det en svart och sen en marinblå. Röd är också snygg .. Gud, jag kommer ha en västgarderob :p

Lite fler snygga västar:



Skulle inte direkt säga nej till dom ;)

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0