HIPPSON

Vilken tur jag hade idag, haha! Trodde inte att jag skulle få hippsontidningarna längre ;p
Sluta idag vid två, cykla hem med två stycken elever från 4b. Fast vi tog en sväng in på Ö&B också! xD Köppte lite gott.
När jag kom hem lade jag mig i solen, men sen blev det för varmt, så har typ bara legat i soffan på altanen, ganska svalt faktiskt enligt mig. Man hör grannarna som leker och fåglarna som kvittrar, så det är verkligen vår. Pappa kom med HIPPSON tidningen så har läst den nu, fast den var både bra och dålig idag... Det är alltid något repotage om någon (idag, någon från USA), utrustning (vårens trender), det stod om fång, sadlar och så var det test på ridhandskar.
Sen fick man med "reklam" från HV POLO OCH en liten bok "hingstar 2011". Lite kul att jag hitta Totilas i den, undra vad hans "sperma" kostar ;) ?
Senare blir det att åka och släppa in havremopparna.

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0