HEJSAN ..

Har nog inget jättespeciellt att prata om, men bara lite allmänt om man säger så. Har varit vid elden och fotade lite grann. När dom smällde raketerna var jag lite orolig för om hästarna skulle bli rädda, även fast dom redan var inne i stallet. Själv tycker jag att det är lite obehagligt med raketer. I lotteriet så vann vi 3 gånger, inte dåligt ;)

Efter det gick vi hem och nu har jag kollat igenom bilderna jag tog, bilddagboken, facebook och allt sånt där. Nu ska jag nog gå och lägga mig. Imorgon ska jag och mamma åka till NYRK och städa, så som man brukar göra lite ibland i alla klubbar. Man skule ta med kratta och så blir man bjuden på korv. Jag kollade på hemsidan men jag såg ingen tid man skulle var där. Det blir ju lite problematiskt, hmm .. Men det ordnar sig säkert. Sedan ska jag nog rida Pitchi. Vad jag ska rida vet jag inte, men det märks väl. Sen kommer dagen tillbringas i stallet för det mest. Ovanligt?


Bild från ikväll.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0