HEJ?

Hejsan hoppsan! Har precis kommit hem från skolan och väntar nu på att maten ska bli klar sen ska jag nog bege mig mot stallet och antingen rida, pyssla eller smörja. Jag är iallafall sugen på att va i stallet idag. Känns som om jag inte varit där på en evighet! Men det kanske var typ .. 2 dagar sen?

Förresten så har Amina (min syster) kommit hem. Hon ska ha praktik hos Anna och William i 5 veckor nu så hon sk vara här. hon har gått en unghästsutbildning i Flyinge som är i ett år och snart är den slut. Jag ser henne inte så jätteofta så det är jättekul att hon är hemma. Då kan ju någon rida unghästarna :p

Egentligen så .. hade jag inget speciellt att skriva, men ska nog lägga in något mer inlägg så ni vet.
Kram / Daniella


Bild från första gången jag var i Flyinge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0