HÄR KOMMER PIPPI LÅNGSTRUMP

Igår var jag uppe med Ida i stallet, hon hängde med och fotade. 2009 så var det maskerad-hoppning och så vann jag, var utklädd till pippi långstrump. Men tyvärr tog vi inga bilder då. Så var sugen på att klä ut mig till det igen och ta kort den här gången. Jag skritta ner med honom till sjön, det ligger nära stallet så man behöver inte korsa någon väg. Men det låg några små båtar på land så det var ganska trångt. Sen efter det så gick vi upp till paddocken och där fick Pricken springa lite :)
Här kommer det några bilder, tyvärr så gled pippipruken bakåt så det blev inte så bra med det...
Ida har tagit de flesta bilder, eller några tog jag också.




Det får räcka med bilder, det började bli mörkt så bilderna blev inte toppen.

Annie

Kommentarer
Postat av: emelie

Ohhh vilka mysiga bilder Annie! Ni är super fina

2011-04-17 @ 22:50:24
URL: http://emmeliebackhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0