HÅLLER PÅ ..



Håller på att fixa lite grann med filmen. Får se om jag laddar upp en eller fler. Mamma filmade lite snuttar så dom är ju inte så långa, kanske 1 minut. Har aldrig redigerat en film förut så det blir kul och veta vad ni tycker. Själv är jag iallafall jättenöjd. Nu ska jag bara ladda upp den på YouTube och sen ladda upp den här (får ta hjälp av David eller någon) så är det klart!  

Nu ska jag ut till stallet och rida ut med mamma. Det är jättefint väder idag. Iår blåste det till typ storm .. Snacka om aprilväder ;)
Men förvänta er mer uppdatering framåt eftermiddagen/kvällen.

Kram!

Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson

hej ja det gör jag jag menar när ni prov red era hästar och så;)))

2011-04-09 @ 17:41:22
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0