GODMORGON

Har inte blivit många nya bilder dör min del nu, men jag har faktiskt inte varit i stallet nu på några dagar. Mamma och pappa har fixat det.. Men idag åker jag upp med Emelie och då tar jag med kameran upp :D
Har tänkt att låta min busponny få ha lite roligt i paddocken.

Igår var jag hos Hanna och det var jättetrevligt, hon fick riktigt roliga presenter iallafall. Vi hade det allmänt kul, och pratade mycket.
God mat+ bra vänner = superbra!


Emma, Josse Hanna Catti och jag. (ingen aning om vad jag håller på med?)
Min konfirmationsgrupp, var på förbredning till konfirmationen igår och hitta denna gamla bild. Eller där var jag mer blond..saknart!

Annie


Kommentarer
Postat av: emelie

Du passar jätte bra i ljust hår :) super fin!

Jag hoppas att du hittar din nya "prins/prinsessa" snart så vi alla kan rida ut , snart kommer ju sommaren och det är ju då det är som mysigast att rida :) kram

2011-04-10 @ 20:58:00
URL: http://emmeliebackhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0