GLAD PÅSK!

Nu ligger jag hemma i solen med Hanna och solar. Det är skönt idag fast lite blåsigt.
Men sov ju hos Emma igår till idag i hennes stuga som ligger vid mitt stall. Så vi blev väckta halv åtta, käka frukost och så gick vi till stallet. Tog kanske en kvart, knappast det. Det var iallafall skönt med en morgonpromenad. Vi släppte ut hästarna och så fixade jag klart allt i stallet. Kollade igenom mina schabrak också, satte ihop träns som var isärplockade! Utsläppet gick bra och alla hästarna gick lugnt och snällt när vi ledde dom till hagen. Emmas mamma kom och hämtade oss i stallet och skjutsa hem mig. Emma skulle bort i eftermiddag så det var därför jag vi inte var så länge.
Men nu ska jag och Hanna käka lunch. Senare får vi främmande och så åker vi nog en snabbis till stallet och ger medicin ;p

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0