FULLT UPP HELA DAGEN

Har i stort sett varit i stallet hela dagen för att det är tävling imorgon och så är det fältävlan vilket gör att det tar extra lång tid, därför har jag inte uppdaterat förren nu.
Vi (jag och Moa) vaknade vid 10, åkte sedan och hämtade hö i Österstad och sedan vidare till Granngården där vi skulle handla lite mer blindbroddar. Men vi hittade ett fleecetäcke som var på rea och Pitchi behöver ett för det hon hade innan var för litet och smutsigt så det handlade vi. När vi kom hem så började vi tvätta benskydd och boots. Lastade in hö in i höloftet och gjorde lite annat. Framåt 3 så åkte Moa hem och jag gick till stallet, smörjde, tvättade och packade m.m. Det enda jag inte fixade var hästen, haha hon får vara lite smutsig! Ne men hon såg inte så skitig ut och så borstade jag och Moa henne så fin igår så det blir inte så jobbigt. Vad mer har jag gjort? Hoppat hinder och gått promenad och lite till, men ja. 

Nu har jag och mamma fixat med passet, ryttarboken och kollat nya TR för att dubbelckecka att vi inte missat något vilket vi inte gjort. Puh! Ska lägga mig nu för ska upp tidigt imorgon (klockan 6). Kommer såklart inte uppdatera eftersom jag kommer vara på tävling hela dagen.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0