EFFEKTIV? JAPP!

Jag vaknade vid 9, eller någonstans där och efter ett tags beslutsångest så valde jag att städa mitt rum som var en katastrof. En timme senare var det snyggt och fint igen. Borde hålla städningen igång istället för att låta allt förfalla, men jaja, jag är inte den städglada typen.

Gick sedan ut till stallet och hämtade Missy som jag tänkt att jag ska borsta men inte hunnit så idag äntligen blev det gjort. Hon har fortfarande sin vinterpäls kvar och ganska mycket. Hon fällde så himla mycket! Blev en hel sjö av vit päls kan man säga. När jag var klar med henne gav jag dom hö samtidigt som jag gjorde stallet. När jag var klar med det hade dom hunnit äta klart och smälta maten lite så tog in Carubus och borstade honom och Nikita. Carubus fällde inte så mycket, men Nikita fällde nästan lite mycket som Missy. Smörjde också Nikitas och Missys träns, Carubus hann jag inte med för jag skulle på disco med Sabina haha. Men det var kul, fotade och filmade när alla dansade omkring. Mysigt.

Fått massor gjort idag som jag tänkt att jag skulle göra länge så det var bra. Red inte idag, men Pitchi tyckte väl det var skönt med en dag ledigt. Jag med för den delen :)

Hade inte kameran med mig ut till stallet när jag borstade Missy, men när jag brostade dom andra två hade jag det.






Daniella


Kommentarer
Postat av: ellen :)

söta hästar :D

2011-04-23 @ 12:31:37
URL: http://emmoojosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0