DÅLIGT MED UPPDATERING

Jag har nästan inte bloggat ett dugg på några dagar! Men jag var i Stockholm igår hela dagen. Köpte ett linne, en t-shirt, en tre-kvart tröja, örhängen, halsband och de snyggaste brillorna :D
I fredags var jag med Linnéa och kom hem ganska sent ;p Pappa och mamma har fixat hästen under dessa dagar, imorse var dom och släppte ut hästarna, Annie fick sovmorgon (Y)
Ídag ska jag plugga lite tyska och sen åka ut till stallet, vill gärna träffa någon idag så får se hur det blir.. Känner på mig att det kommer bli en riktigt tråkig söndag idag om ingen räddar mig.

Annie


Båten vi var på förra helgen!

När vi solade på båten.

I bubbelpoolen med Love, Lovisa och Ellen.

Jag och Love i poolen :)

Flickorna i omklädingsrummet.

Ute på båten, det blåste så mycket!!

När vi mötte VIKINGLINE som skulle till Åland, vi var påväg hem från Åland!

Love och Ellen som spelade spel, Ellen hade riktigt tur hon gick mycket plus i pengar!

Jag som springer ute på båten i badkläder, så KALLT det var..

Sist men inte minst min morfar, det var han som fyllde och bjöd släkten :D
Visst är han cool, 70 år med "sweet" keps (Y) Haha!

Några bilder från kryssningen från Åland, båten vi åkte på var som ett paradise!!

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0