BILDER PÅ C & N FRÅN LÖSHOPPNINGHOPPNINGEN

Dock blev det inte så jättebra hoppbilder eftersom mina kamera inte är den bästa, men den duger, eller? ;)
Laddar upp några iallafall.

Igår hängde jag med mamma och Amina på hoppträning, jag var inte med eftersom det varit en lång tävlingshelg och så behövde vi en liten paus. Amina hoppade i hackamore för kanske andra gången och på framridningen och framhoppningen såg det bra ut, men när dom hoppade banan blev hon lite stark, men annars såg det kanon ut!

Börjar själv tagga om lite nu i hoppningen. Idag ska jag hoppa lite smått. Då ska jag ha fyra hinder i en cirkel och sedan lite bommar på marken och koner så vi har något att göra under ridpasset. Tror det kommer bli bra, Pitchi har haft två dagar ledigt så nu ska jag rida igång lite och tänkte borsta bort lite vinterpäls. Nästan alla hästar på hoppträningen igår hade minimalt med vinterpäls kvar. Själv tycker jag det är så jobbigt och jag vill helklippa hästarna, iallafall Pitchi men det får jag inte för mamma. Så nu får jag borsta så mycket att det kommer värka i händerna sen, haha!

Nikita:









Carubus:






Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0