ARG DANNI (VARDAGSINLÄGG)

Ja. Som sagt. Idag är det 1 April och då får man skämta och då tänkte klassen att vi skulle skoja med Micke och Fredrik, men inget av det blev av. Hos Fredrik så skulle vi få hjälp av en av våra mentorer, men hon dök aldrig upp .. Sen på Mickes lektion så skulle vi ha prov och då tänkte vi att alla skulle skriva något random på pappret och sen lämna in det och dra eller något sånt, fattade aldrig direkt vad det va vi skulle göra. Men det slutade med att alla gjorde privet iallafall. utom en, Filip. Fattar inte hur han kunde se när alla andra skrev att han också skulle göra det? Så då sa han till Micke och så var det något dom gick överens om. När vi lämnade in provet och var ute i korridoren så kom vissa killar och anklagde MIG för att ha "svikit" Filip, fast han själv också skrev provet, han som anklagde mig. Och jag hade inte ens något med saken att göra, jag bestämde det inte ens! Fattar inte vad dom tänker på ibland .. Usch, ibland skulle man vilja gå i flickskola eller något.
Sen när jag skulle åka hem så var det en överfull taxi med en taxichafför som hade IQ 20 eller något, nej men det var något som jag irriterade mig på och så satt det en kille som gldode på mig ända tills han steg av. Tydligen så var jag intressant eller något.
När jag kom hem och skulle ge hästarna hö så hade mamma borstat Missy på morgonen och gissa vad hon gjort?! Hon hade klippt av Missy manen! Jag blev så förvånad och paff och ledsen att jag började gråta. Jag, Sabina och Adrian ville ju att den skulel vara lång, och nu så var den lång och fin. Och så hade hon klippt av den. Hon kunde väl pratat med mig först? Aja, sånt som händer. Men har väntat väldigt länge på att den skulle bli lång och nu var den det. Och nu är den jättekort!
Så direkt när jag kom in så sa jag "prata inte med mig, jag är arg!" Det var väl bra att jag förvarnade dom andra iallfall.
Åh!!


Det blir inte samma sak utan bilder, och så hade jag ingen passande. Jaja.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0